Forum Trucker-skie
Administrator
Naczepa wywrotka CMT W 22-50 ze stalową skrzynią jest przeznaczona do przewozu kruszywa, żwiru, masy bitumicznej. Skrzynię ładunkową wykonuje się ze stali Domex Wear lub Hardox (ramę także z Domexu) zależności od zastosowania, ściany boczne mają grubość 3-5 mm. Takie grubości wystarczają nawet do najcięższych zastosowań, ponieważ użyte materiały charakteryzują się wysoką twardości i odpornością na ścieranie. Naczepa wywrotka ze skrzynią o przekroju rynnowym przeznaczona jest głównie do przewozu kruszywa, żwiru, masy bitumicznej.
Ponadto bardzo ciekawym produktem, jest naczepa-wywrotka z muldą o przekroju kołowym do przewozu masy bitumicznej. Jest ona izolowana, by zminimalizować straty ciepła w czasie przewozu gorącej masy.
Opcjonalnie naczepę wywrotkę stalową, można wykonać ze stali 18G2A – z bokami ożebrowanymi.
Offline