Forum Trucker-skie
Administrator
Wyposażenie:
- Błotniki PVC z fartuchami za tylną osią.
- Podnoszona oś.
- 13 par uchwytów w profilu brzegowym ramy
- Burty boczne o wysokości 770 mm
- 2 kliny pod koła montowane w uchwytach pod ramą.
- Kosz na dwa koła zapasowe.
- Koło zapasowe.
- Skrzynka narzędziowa PVC.
Opis:
Podłoga
- Laminowane panele HARDWOOD, grubość 35mm.
-Podłoga przystosowana do 9 ton obciążenia na oś wózka widłowego.
- Ocynkowane profile omega pomiędzy panelami podłogi.
Przednia ściana
- Wysokość 1,60 m.
- Wzmocnienie stalowe 0,65 m.
- Gniazda elektryczne i hamulcowe zainstalowane w skrzynce PVC.
Rama
- Szyja ramy o grubości 150 mm,
- konstrukcja zgodna z ISO 1726.
- Tylne gumowe odbojniki na zakończeniu ramy głównej.
- Mocny narożny, odbojnik ze stali ocynkowanej na krawędzi ramy.
- Rama ocynkowana ogniowo.
Układ jezdny
SAF Dynamic Airsuspension - Zawór podnoszenia i opuszczania z automatycznym powrotem do wysokości jazdy.
- 3 osie SAF o nośności 9 ton do pojedynczych kół.
- 6+1 Opony Continental rozmiar 385/65 R22.5 z bieżnikiem drogowym.
System hamulcowy
- Tarcze hamulcowe SAF ø 430 mm.
- System EBS.
- System ESP - system stabilizacji toru jazdy.
System elektryczny
- 5 funkcyjne tylne lampy, zintegrowane lampy przeciwmgielne i cofania.
- Diodowe światła obrysowe LED, narożne przednie i tylne.
- Tablice długiego pojazdu na ramie.
Wykończenie : Panel tylnych świateł w kolorze białym.
Offline